Методична сторінка
Короп Тетяни Сергіївни

Alternative content

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [22]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мої статті

Типи уроків за класифікацією В.А. Онищука

Типи уроків:

  • урок засвоєння нових знань;
  • урок засвоєння навичок й умінь;
  • урок застосування знань, навичок й умінь;
  • урок узагальнення й систематизації;
  • урок перевірки й корекції знань, навичок й умінь;
  • комбінований урок.

Структура уроку засвоєння нових знань:

  1. Актуалізація почуттєвого досвіду й опорних знань учнів.
  2. Мотивація навчальної діяльності школярів.
  3. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.
  4. Сприйняття й первинне усвідомлення учнями нового матеріалу.
  5. Осмислення об'єктивних зв'язків і відносин у досліджуваному матеріалі й розкриття внутрішньої сутності досліджуваних явищ.
  6. Узагальнення й систематизація знань.
  7. Підведення підсумків уроку.
  8. Повідомлення домашнього завдання.

Структура уроку засвоєння навичок й умінь:

  1. Актуалізація опорних знань і практичного досвіду учнів.
  2. Мотивація навчальної діяльності школярів.
  3. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.
  4. Вивчення нового матеріалу.
  5. Первинне застосування придбаних знань.
  6. Застосування учнями знань і дій у стандартних умовах з метою засвоєння навичок.
  7. Творчий перенос знань і навичок у нові або змінені умови з метою формування вмінь.
  8. Підсумки уроку.
  9. Повідомлення домашнього завдання.

Структура уроку застосування знань, навичок, умінь:

  1. Актуалізація опорних знань і дій учнів, необхідних для творчого рішення поставлених завдань.
  2. Аналіз завдання, розкриття способів рішення творчих його елементів
  3. Підготовка необхідного встаткування.
  4. Самостійне виконання практичної частини роботи.
  5. Узагальнення й систематизація знань і способів виконання дій.
  6. Контроль учителя, самоконтроль і взаємоконтроль.
  7. Підведення підсумків уроку.
  8. Повідомлення домашнього завдання.

Структура уроку узагальнення й систематизації знань:

  1. Мотивація навчальної діяльності школярів.
  2. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.
  3. Узагальнення окремих фактів, подій, явищ.
  4. Повторення й узагальнення понять і засвоєння відповідної їм системи знань.
  5. Повторення й систематизація основних теоретичних положень і провідних ідей науки.
  6. Підсумки уроку.
  7. Домашнє завдання.

Структура уроку контролю й корекції знань, умінь і навичок:

  1. Мотивація навчальної діяльності учнів і повідомлення теми, мети й завдань уроку.
  2. Перевірка знань фактичного матеріалу.
  3. Перевірка знань учнями основних понять.
  4. Перевірка глибини осмислення знань і ступеня узагальнення їх.
  5. Застосування учнями знань у стандартних умовах.
  6. Застосування учнями знань у нестандартних умовах
  7. Збір завдань.
  8. Підсумки уроку.
Категорія: Мої статті | Додав: Татьяна (23.01.2014)
Переглядів: 1316 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
mon.gov.ua

Погода, 03 Февраль
Погода в Полтаве
-10

Макс.: -6° Мин.: -12°

Влажность: 71%

Ветер: SSE - 8 KPH







Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz