Типи уроків:
- урок засвоєння нових знань;
- урок засвоєння навичок й умінь;
- урок застосування знань, навичок й умінь;
- урок узагальнення й систематизації;
- урок перевірки й корекції знань, навичок
й умінь;
- комбінований урок.
Структура
уроку засвоєння нових знань:
- Актуалізація почуттєвого досвіду й
опорних знань учнів.
- Мотивація навчальної діяльності школярів.
- Повідомлення теми, мети, завдань уроку.
- Сприйняття й первинне усвідомлення учнями
нового матеріалу.
- Осмислення об'єктивних зв'язків і
відносин у досліджуваному матеріалі й розкриття внутрішньої сутності
досліджуваних явищ.
- Узагальнення й систематизація знань.
- Підведення підсумків уроку.
- Повідомлення домашнього завдання.
Структура уроку
засвоєння навичок й умінь:
- Актуалізація опорних знань і практичного
досвіду учнів.
- Мотивація навчальної діяльності школярів.
- Повідомлення теми, мети, завдань уроку.
- Вивчення нового матеріалу.
- Первинне застосування придбаних знань.
- Застосування учнями знань і дій у
стандартних умовах з метою засвоєння навичок.
- Творчий перенос знань і навичок у нові
або змінені умови з метою формування вмінь.
- Підсумки уроку.
- Повідомлення домашнього завдання.
Структура уроку
застосування знань, навичок, умінь:
- Актуалізація опорних знань і дій учнів,
необхідних для творчого рішення поставлених завдань.
- Аналіз завдання, розкриття способів
рішення творчих його елементів
- Підготовка необхідного встаткування.
- Самостійне виконання практичної частини
роботи.
- Узагальнення й систематизація знань і
способів виконання дій.
- Контроль учителя, самоконтроль і
взаємоконтроль.
- Підведення підсумків уроку.
- Повідомлення домашнього завдання.
Структура уроку
узагальнення й систематизації знань:
- Мотивація навчальної діяльності школярів.
- Повідомлення теми, мети, завдань уроку.
- Узагальнення окремих фактів, подій, явищ.
- Повторення й узагальнення понять і
засвоєння відповідної їм системи знань.
- Повторення й систематизація основних теоретичних
положень і провідних ідей науки.
- Підсумки уроку.
- Домашнє завдання.
Структура
уроку контролю й корекції знань, умінь і навичок:
- Мотивація навчальної діяльності учнів і
повідомлення теми, мети й завдань уроку.
- Перевірка знань фактичного матеріалу.
- Перевірка знань учнями основних понять.
- Перевірка глибини осмислення знань і
ступеня узагальнення їх.
- Застосування учнями знань у стандартних
умовах.
- Застосування учнями знань у нестандартних
умовах
- Збір завдань.
- Підсумки уроку.
|