Методична сторінка
Короп Тетяни Сергіївни

Alternative content

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методичні рекомендації щодо складання алгоритму дій всіх учасників навчального процесу під час підготовки та проведення

державної підсумкової атестації

 

Перш за все необхідно зауважити, що результати державної підсумкової атестації – це не лише визначення рівня успішності учнів, а й певний підсумок роботи як окремого викладача, так і всього педагогічного колективу.

З метою чіткої організації проведення ДПА у навчальному закладі всі учасники навчального процесу мають добре знати алгоритм своїх дій до проведення, під час проведення та після проведення підсумкової атестації.

 Алгоритм дій керівника навчального закладу з проведення державної підсумкової атестації

 До проведення:

·        Скласти план підготовки до державної підсумкової атестації.

·        Вивчити нормативно-правові документи з питань проведення державної підсумкової атестації.

·        Ознайомити педагогічний колектив з нормативно-правовими документами з питань проведення ДПА.

·        Організувати проведення анкетування учнів щодо вибору ними навчального предмета, з якого вони складатимуть державну підсумкову атестацію.

·        Ознайомитися з результатами анкетування.

·        Ознайомити учнів, які за станом здоров'я можуть бути звільнені від державної підсумкової атестації, та їхніх батьків з переліком документів, що необхідно подати.

·        Розглянути на засіданні педагогічної ради питання щодо звільнення учнів різних категорій від державної підсумкової атестації.

·        Затвердити наказом рішення педагогічної ради навчального закладу про допуск до ДПА.

·        Підготувати наказ про створення у навчальному закладі державних атестаційних комісій.

·        Створити апеляційні комісії для забезпечення об'єктивного проведення державної підсумкової атестації з кожного навчального предмета.

·        Пам'ятати, що голови державних атестаційних комісій є відповідальними за об'єктивність проведення державної підсумкової атестації та дотримання порядку її проведення.

·        Провести збори з учнями випускних груп та їхніми батьками з питань складання державної підсумкової атестації.

·        Скласти та затвердити розклад консультацій та проведення державної підсумкової атестації.

·        Ознайомити педагогічний колектив, учнів та їхніх батьків з розкладом проведення консультацій і державної підсумкової атестації.

·        Ініціювати проведення практичним психологом відповідної роботи з учнями та їхніми батьками, викладачами щодо підготовки й успішного проведення державної підсумкової атестації.

·        Побажати успіхів викладачам, учням напередодні державної підсумкової атестації (окремо зайти до кожної групи, в учительську).

·        Контролювати підготовку до державної підсумкової атестації.

·        Визначити чергових у приміщеннях навчального закладу під час проведення державної підсумкової атестації.

·        Не допускати втручання у проведення державної підсумкової атестації та визначення її результатів осіб, які не є членами державних атестаційних комісій.

 

Під час проведення:

·        Перевірити готовність педагогічних працівників до проведення державної підсумкової атестації.

·        Створити комфортні психологічні та безпечні умови в навчальному закладі під час проведення державної підсумкової атестації.

·        Пам'ятати, що під час проведення державної підсумкової атестації, крім членів державних атестаційних комісії, можуть бути присутні особи, уповноважені органами управління освітою.

·        Зустріти їх, провести до кімнати навчального кабінету, де проходить державна підсумкова атестація.

·        Простежити, щоб результати державної підсумкової атестації занесли до протоколу встановленого зразка.

 

Після проведення:

·        Забезпечити викладачам належні умови для перевірки робіт.

·        Ознайомитися з результатами державної підсумкової атестації з різних навчальних предметів.

·        Проаналізувати результати державної підсумкової атестації, обговорити їх з педагогічним колективом.

·        Проаналізувати дотримання порядку проведення державної підсумкової атестації та об'єктивність оцінювання її результатів.

·        Проконтролювати, щоб протоколи державних атестаційних комісій про результати державної підсумкової атестації та матеріали державної підсумкової атестації зберігалися три роки у загальноосвітньому навчальному закладі.

·        Пам'ятати, що зауваження і пропозиції щодо дотримання порядку проведення державної підсумкової атестації та об'єктивності оцінювання результатів державної підсумкової атестації, що проводилася у письмовій формі, можуть подаватися до училищної апеляційної комісії протягом трьох робочих днів після оголошення результатів атестації; до обласної апеляційної комісії – не пізніше трьох робочих днів після оголошення результатів розгляду училищною апеляційною комісією.

·        Пам'ятати, що матеріали державної підсумкової атестації розглядаються апеляційними комісіями не більше трьох робочих днів після подання обґрунтованої заяви.

 

Викладачам – «предметникам»

 

До проведення:

·        Актуалізувати раніше засвоєний програмовий матеріал навчальних предметів.

·        Ознайомити учнів із організаційними моментами проведення державної підсумкової атестації.

·        Ознайомити учнів зі збірниками завдань з кожного навчального предмета, з якого вони складатимуть державну підсумкову атестацію.

·        Повідомити учням дату, час та місце проведення консультацій.

·        Проводити консультації, починаючи з того програмового матеріалу навчального предмета, який учні засвоїли найгірше.

·        Підготувати для проведення консультації, окрім теоретичного матеріалу, практичні завдання для закріплення навичок роботи учнів з художніми текстами, історичними і географічними картами тощо.

·        Налаштувати учнів на позитивний результат ДПА.

·        Нагадати учням дату, час та місце проведення державної підсумкової атестації.

·        Повідомити батькам дату, час та місце проведення державної підсумкової атестації, перелік навчальних предметів, з яких проводитиметься державна підсумкова атестація.

·        Напередодні державної підсумкової атестації підготувати робоче місце, навчальний кабінет.

 

Під час проведення:

·        Попросити учнів відключити засоби мобільного зв’язку.

·        Оголошуючи завдання, повільно та чітко проговорювати важливі терміни, робити невелику паузу до і після найбільш важливих повідомлень.

·        Слідкувати за неухильним дотриманням дисципліни в аудиторії.

·        Підтримувати учнів.

 

Після проведення

Усної державної підсумкової атестації:

·        заповнити протокол проведення ДПА встановленого зразка;

·        зібрати учнів у навчальному кабінеті;

·        оголосити її результати;

·        проаналізувати основні помилки учнів (не називаючи жодного прізвища!) з метою недопущення їх у майбутньому;

·        знайти слова, щоб підтримати та підбадьорити учнів;

·        здати протокол проведення ДПА у навчальну частину.

Письмової державної підсумкової атестації:

·        зустрітися з учнями;

·        порадити учням відпочити і спланувати свої дії щодо підготовки до державної підсумкової атестації з інших навчальних предметів;

·        обговорити з учнями запитання та проблеми, які виникли у них під час складання державної підсумкової атестації;

·        перевірити роботи учнів (після відпочинку);

·        заповнити протокол проведення ДПА встановленого зразка;

·        проаналізувати результати ДПА й виявити типові помилки;

·        зробити письмовий аналіз робіт на державну підсумкову атестацію;

·        здати протокол, письмові роботи учнів та їх аналіз у навчальну частину. 

 

Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту
mon.gov.ua

Погода, 03 Февраль
Погода в Полтаве
-10

Макс.: -6° Мин.: -12°

Влажность: 71%

Ветер: SSE - 8 KPH







Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz